سرم تراپی در منزل غرب تهران

سرم یک روش درمانی ساده، ایمن و متداول با خطر عوارض کم است که می‌تواند برای بیمارانی در هر سنی که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند، سرماخوردگی، آسیب‌دیدگی یا کم آبی بدن در اثر ورزش یا گرما داشته باشند، استفاده شود. اگر به دنبال خدمات تزریقات و به خصوص سرم تراپی در منزل غرب تهران هستید، این بخش را با دقت مطالعه فرمایید.

سرم تراپی در منزل غرب تهران

سرم تراپی در منزل غرب تهران

سرویس سرم در منزل نیز یک سرویس بسیار رایج در غرب تهران است. در این شهر با جمعیت بسیار بالا، درمان در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها می‌تواند بسیار پرخطر باشد. افرادی که نسبت به خطر عفونت و قوانین بهداشتی بسیار حساس هستند، سرویس سرم خانگی را ترجیح می‌دهند.

حرفه‌ای بودن، چهره خندان، رعایت بهداشت و احساس مسئولیت از معیارهایی است که بسیاری از افرادی که انتظار دریافت خدمات بهداشتی در منزل را در این کلان‌شهر دارند، به دنبال آن هستند. مرکز ما که در زمینه سلامت، خدمات ارائه می‌دهد به لطف سرویس سرم خانگی، اولین انتخاب بسیاری از افراد است.

سرویس سرم خانگی که برای افرادی که در بستر هستند، در راه‌رفتن و رسیدن به مراکز بهداشتی مشکل دارند و مراکز درمانی را ترجیح نمی‌دهند، بسیار سودمند است و اغلب ترجیح داده می‌شود.

اگر موضوع، سلامت انسان باشد، مهم‌ترین عناصر آن دانش و حرفه‌ای بودن است. علاوه بر اینکه که ما خدمات را با بالاترین کیفیت برای افراد ارائه می‌دهیم، در زمان نیز برای شما صرفه‌جویی می‌کنیم.

در حین انجام سرم‌درمانی در خانه، می‌توانید به کارهای کوچک خانه خود نیز رسیدگی کنید. سرویس سرم خانگی یک سیستم بسیار سودمند برای افرادی است که نمی‌توانند در محیط بیمارستان استراحت کنند و آسایش‌خانه را از دست بدهند.

ما خدمات سرم‌درمانی دقیقی را برای بیماران بستری و بیماران با شرایط خاص ارائه می‌دهیم و با رعایت اصول بهداشتی به کار خود ادامه می‌دهیم.

شما می‌توانید با ما تماس بگیرید و از خدمات سرم خانگی ما بهره‌مند شوید، از حریم خصوصی خود محافظت کنید، از خطرات عفونت دور باشید و فوراً به خدمات مراقبت‌های بهداشتی دسترسی پیدا کنید.

از کجا خدمات سرم تراپی در منزل غرب تهران پیدا کنیم؟

برای خدمات سرم خانگی، بیماران ابتدا از طریق سایت مرکز مهر درمان اقدام کرده و یا با شماره‌های  02143000830 – 09058008006 – 09053003006 با ما تماس می‌گیرند.

تیم مراقبت‌های بهداشتی ما در زمان تعیین شده به آدرس شما می‌رسد. در بین این تیم، یک پرستار متخصص و در صورت نیاز پزشک شعبه حضور دارد. خدمات درج سرم ما به دو صورت انجام می‌شود. ابتدا سرم، طبق نسخه در دست بیمار، تهیه شده و توسط پرستار ما به بیمار تزریق می‌شود و یا در صورت نیاز می‌توان ابتدا توسط یک ویزیت پزشک در منزل وضعیت بیمار را بررسی کرد و سپس سرم تراپی برای وی لحاظ کرد.

بیشتر مطالعه کنید: ویزیت پزشک در منزل سعادت آباد

تزریق سرم در غرب تهران

تزریق سرم در منزل در کمتر از یک ساعت

از جمله اقدامات پرستاری مرکز مراقبت در منزل، قراردادن سرم در منزل، استفاده از داروها و مایعات ویژه مورد نیاز در طول درمان بیمار به طور مستقیم از طریق کاتتر به داخل ورید است.

تزریق سرم در منزل منطقه ۲ تهران

خدمات سرم در منزل به‌تمامی نقاط منطقه دو تهران واقع در غرب تهران از جمله: سعادت‌آباد، کوهسار، پونک، صادقیه، شهرآرا، کوی نصر، پردیسان، شهرک آزمایش، تهران‌ویلا، برق آلستوم، تیموری، طرشت، همایون شهر، شهرک غرب (قدس)، فرحزاد، شهرک غرب، گیشا، مرزداران و… در کمتر از یک ساعت پس از تماس شما با مرکز خدمات پرستاری مهر درمان انجام می‌گیرد. تیم ما پس از دریافت اطلاعات تلفنی بیمار خود با ابزار سلامت موبایل در مدت زمان کوتاهی در آدرس شما حضور خواهند داشت.

تزریق سرم در منزل منطقه ۵ تهران

یکی دیگر از مناطق غرب تهران، منطقه ۵ است که بخش‌های زیادی را شامل می‌شود. سرویس تزریق سرم در منزل نیز یک سرویس بسیار رایج در تهران است. در این شهر با جمعیت بسیار بالا، درمان در مؤسسات و سازمان‌های بهداشتی می‌تواند بسیار پرخطر و زمان بر باشد. از طرفی به علت شلوغی منطقه پنج تهران بسیاری از افراد، نگران تأخیر زمان سرم تراپی در منزل هستند. با مرکز مهر درمان، خدمات پرستاری و تزریق سرم در منزل در تمامی بخش‌های منطقه پنج از جمله شهران، شهر زیبا، اندیشه، بهاران، کن، المهدی، باغ فیض، حصارک، شهرک نفت، مرادآباد، ارم، اکباتان، جنت‌آباد، آیت‌الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، ایران‌زمین شمالی، بلوار تعاون، بلوار فردوس، بولیوار، شهر زیبا و… در کمتر یک ساعت انجام خواهد شد.

تزریق سرم در منزل منطقه ۲۱ تهران

اگر ساکن هریک از بخش‌های این منطقه هستید، نیازی به نگرانی در رابطه با خدمات سرم تراپی در منزل ندارید. تمامی بخش‌ها از جمله شهرک دریا، تهرانسر، شهرک پاسداران، شهرک آزادی، شهرک فرهنگیان، شهرک استقلال، شهرک دانشگاه، چیتگر، ویلا شهر، وردآورد، شهرک غزالی، شهرک شهرداری، شهرک ۲۲ بهمن، شهرک دانشگاه شریف و… می‌توانند در کمتر از یک ساعت انواع خدمات پزشکی و پرستاری در منزل از جمله سرم تراپی در منزل را در اسرع وقت و کمترین زمان پس از ثبت درخواست دریافت کنند.

تزریق سرم در منزل منطقه ۲۲ تهران

ما در مرکز مهردرمان، خدمات سرم‌درمانی دقیقی را برای بیماران بستری و بیماران با شرایط خاص ارائه می‌دهیم و با رعایت اصول بهداشتی به کار خود ادامه می‌دهیم. چنانچه ساکن هریک از بخش‌های منطقه ۲۲ تهران باشید، از جمله دهکده المپیک، زیبادشت بالا، گلستان شرقی، زیبادشت پائین، شریف، گلستان غربی، امید – دژبان، شهید باقری، آزادشهر، پیکان‌شهر، دریاچه چیتگر، شهرک راه‌آهن – شهرک گلستان دهکده المپیک و… باشید، نیازی به نگرانی ندارید و می‌توانید در آسودگی خاطر انواع خدمات پزشکی در منزل از جمله سرم تراپی را دریافت نمایید.

روند سرم تراپی در منزل غرب تهران

در سرم تراپی ممکن است داروهای مسکن، آنتی‌بیوتیک‌ها و ویتامین‌ها به سرم در نسخه اضافه می‌شوند. به همین علت قبل از درخواست، از وجود شرایط آلرژیک پرسیده می‌شود.

 پس از مراجعه پرستار به منزل، دسترسی عروقی توسط پرستار مجرب ما باز می‌شود و سرم وصل می‌شود. کادر درمانی ما تا پایان سرم در کنار بیمار منتظر می‌مانند.

سرویس سرم تراپی در منزل غرب در چه شرایطی برای بیماران مناسب است؟

هر شخصی می‌تواند از سرویس سرم تراپی در منزل غرب استفاده کند؛ اما به طور کلی موارد زیر از دلایل عمده استفاده از خدمات سرم تراپی در منزل است:

  • پس از معاینه پزشک در بیماران مبتلا به خستگی
  • افراد فلج
  • افراد مسن
  • افراد بستری
  • افرادی که نیاز به مراقبت دارند.
  • افراد مبتلا به COPD
  • بیماران انکولوژی
  • بیماران عضلانی پیشرفته
  • افراد مبتلا به بیماری عصبی
  • بیماران ترخیص شده پس از عمل که نیاز به مراقبت دارند.
  • افراد مبتلا به بیماری سیستم تنفسی
  • بیماران مبتلا به درد بعد از عمل
  • بیمارانی که در طول تغییرات فصلی به دنبال مکمل‌های ویتامین هستند.
  • بیمارانی که خواهان درمان حمایتی پس از کووید هستند..
  • در درمان عفونت
  • در درمان کم آبی بدن
  • بیماران در معرض خطر عفونت در محیط بیمارستان
  • بیماران انکولوژیک
  • برای بیمارانی که به‌سختی به بیمارستان منتقل می‌شوند، مناسب است که از سرم‌درمانی در خانه بهره‌مند شوند.
  • در صورت از دست دادن مایعات، سرم برای تأمین تعادل مایعات و الکترولیت‌ها وارد می‌شود.
  • در افراد مبتلا به سوءتغذیه، سرم برای تأمین انرژی یا برای اهداف تزریقی (تغذیه داخل وریدی) وارد می‌شود.
  • در صورت لزوم، سرم برای تجویز دارو (آنتی‌بیوتیک و غیره) وارد می‌شود.
  • برای حمایت از ویتامین، سرم در خانه استفاده می‌شود.
سرم تراپی در منزل غرب تهران

مزایای سرویس سرم تراپی در منزل برای بیماران و بستگان آنها

  • سرم تراپی در منزل از جمله خدماتی است که کیفیت زندگی بیماران و نزدیکان آنها را بهبود می‌بخشد. از آنجایی که سرم تراپی در منزل بیمار و در محیط خودش استفاده می‌شود، احساس آسایش و راحتی را برای بیمار فراهم می‌کند. به کیفیت زندگی کمک می‌کند. چرا که برای بیمارانی که به‌سختی به بیمارستان منتقل می‌شوند، (بیمارانی که در بستر هستند، فلج هستند و غیره) سرم تراپی در منزل برای آنها و بستگانشان راحت تر است.
  • برای برنامه‌ریزی روز و صرفه‌جویی در زمان ارزشمند است. در شرایط امروزی از صرف تلاش و زمان صرف شده توسط بستگان بیمار برای انتقال بیمار جلوگیری می‌کند.
  • سرم تراپی در منزل یک برنامه راحت برای افراد مبتلا به فوبیای بیمارستان و سوزن است. فوبیای بیمارستانی، ترس رایج بسیاری از افراد است. مخصوصاً وقتی بداند که عمل سوزنی انجام خواهد شد،دیگر مایل نیست که به بیمارستان برود. در این مرحله، بیمار کمی آرام می‌شود، زیرا برنامه‌ای که قرار است در خانه برنامه‌ریزی شود، در منطقه امن بیمار انجام می‌شود.
  • خطر عفونت در بیمار کاهش می‌یابد. برای بیمار مهم است که از عفونت‌های مختلفی که ممکن است ایجاد شود، دور بماند. با این برنامه، از عفونت‌هایی که ممکن است در یک بیمارستان یا مرکز ایجاد شوند، جلوگیری می‌شود.
  • برنامه سرم خانگی، خدمات اخلاقی و قابل‌اعتمادی را ارائه می‌دهد. به عنوان تیم مراقبت در منزل و خدمات بهداشتی مرکز پزشکی، ضروری است که کلیه خدمات ارائه شده به بیمار در چارچوب قوانین اخلاقی و در پرتو حقایق علمی انجام شود. به همین دلیل، خدماتی که توسط پرستاران متخصص در منزل ارائه می‌شود، خدمات ایمن و حفاظتی برای بیمار است.

هزینه سرم تراپی در منزل غرب تهران

هزینه درج سرم خانگی، گزینه مقرون‌به‌صرفه‌تری برای بیمارانی است که در رفتن به بیمارستان مشکل دارند یا در خانه تحت درمان بستری هستند.

هنگامی که مقایسه هزینه انجام می‌شود، زمانی که مراجعات مکرر به بیمارستان و انتقال بیمار به یک مرکز در نظر گرفته می‌شود، مبلغی که باید برای خدمات بهداشتی در منزل پرداخت شود، به یک خدمت قابل‌قبول و پایدار برای بستگان خانواده تبدیل می‌شود.

نظرات:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *