پرستار بیمار در منزل

پرستار بیمار در منزل توسط مهر درمان، با کادر مجرب از پرستاران متخصص و دارای مدارک معتبر دانشگاهی و آموزش دیده و با تجربه، آماده خدمت رسانی بیماران در منزل برای اجرای دستورات پزشک معالج است.

مهر درمان پرستاران متخصص آماده کار در محیط بیمارستان به صورت پرستار مخصوص بیمار و در منزل برای رفاه بیماران و همراهان آنها را دارد.

همچنین مهر درمان امکان ارائه پیشرفته ترین تجهیزات لازم برای پرستار بیمار در منزل را داراست که پرستاران متخصص در منزل برای ارزیابی مداوم علائم حیاتی و وضعیت بیمار و پیشبرد روند معالجه و بهبودی مشکلی نداشته باشند.

پرستار بیمار در منزل

خدماتی که توسط پرستار بیمار در منزل ارائه می‌شود، چیست؟

خدمات پرستاری در منزل، می‌تواند شامل یک مجموعه گسترده از خدمات پرستاری و پشتیبانی از بیماران باشد. این خدمات در انواع مختلفی در دسترس هستند و بسته به نیاز بیمار می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

  1. نظارت و پایش برای بیمار: پرستاران می‌توانند برای نظارت و پایش بر روی بیمار در منزل حضور داشته باشند. این شامل بررسی وضعیت عمومی بیمار، اندازه گیری وضعیت فشار خون، پالس و دمای بدن، و نظارت بر روی تنفس بیمار می‌شود.
  2. تزریق داروها: اگر بیمار نیاز به تزریق دارو دارد، پرستار می‌تواند این خدمت را در منزل ارائه دهد.
  3. تعویض وریدی: پرستار می‌تواند ورید بیمار را تعویض کند و یا کاتتر وریدی را تعویض کند.
  4. پوشش زخم‌ها: اگر بیمار زخم دارد، پرستار می‌تواند پوشش زخم را تغییر دهد و زخم را تمیز کند.
  5. تمیز کردن ویژگی‌های بیمار: پرستار می‌تواند بیمار را کمک کند تا حمام بگیرد و به تمیز کردن ویژگی‌های بیمار کمک کند.
  6. تغییر پوشک: برای بیمارانی که به پوشک نیاز دارند، پرستار می‌تواند کمک کند تا پوشک بیمار تغییر داده شود.
  7. آموزش بیمار و خانواده: پرستار می‌تواند به بیمار و خانواده او آموزش بدهد که چگونه با بیماری و امور پرستاری در منزل مراقبت کنند.

چرا از پرستار بیمار در منزل استفاده می کنیم؟

استفاده از خدمات پرستاری در منزل ، امکان را برای خانواده ها فراهم می آورد که از روند بهبودی بیمارشان مطلع باشند و این امر ایجاد احساس آرامش و امنیت برای بیمار و همراهان به همراه دارد.

با استفاده از پرستار بیمار در منزل ریسک عفونت های بیمارستانی را کم می کنیم در نهایت هم به صرفه تر است و شما یک پرستار اختصاصی دارید که توجه و تمرکزش برای مراقبت از بیمارتان بیشتر است و تمام وقت خود را به بیمار شما اختصاص می دهد. یکی دیگر از مزایای آن پرستار طبق برنامه ای که شما می دهید حضور پیدا می کند و خدمات ارائه می دهد.

چه بیمارانی به پرستار در خانه نیاز دارند؟

تیم پرستاری و درمانی مهر درمان تمام تلاش خود را در راستای بهبودی و سلامت بیماران خود دارد و خدمات خود را با کیفیت و سرعت عمل به شما عزیزان ارائه می‌دهد. این خدمات طیف گسترده‌ای را در بر می‌گیرد که در زیر پاره ای از آن را می آوریم:

پرستار بیمار در منزل

تا چه مدتی بیمار به پرستار نیاز دارد؟

دقیقا نمی‌توان مدت دقیق برای این مطلب اعلام کرد و بسته به نوع بیماری و روحیه خود بیمار متغیر است. در مورد بیماری‌های شدید که بهبود حاصل می‌شود، می‌توان ادامه نداد ولی بیماری های مزمن که موجب ناتوانی شدید می‌شوند ممکن است برای تمام عمر نیاز به پرستار داشته باشند.

نظرات:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *